Vad är det som händer egentligen?!

Dagarna verkar bara bli tyngre och tyngre. Fick ett fint brev från CSN att de tycker jag ska betala tillbaka min skuld nu. Tog studieuppehåll för nästan ett år sen för att bli sjukskriven och försöka ta tag i mitt mående. Det är ju jättebra. Jag som har så mycket pengar just nu. Förmodligen blir jag också utförsäkrad.... Ekonomin går stadigt nedåt och kommer helt enkelt bli helt skuldsatt snart. Roligt liv. Jag som tänkte försöka komma på fötter.
Träningen kommer jag inte klara av. Klarar inte av någon som helst slags prestation. Blir bara apatisk, ledsen eller irriterad.
Bra liv.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Jag älskar dig underbara du!

2011-01-26 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0