Åh världens bästa dag!

Här har man gått och trott att saker kanske löser sig. Mamma som skäller ut läkare som äntligen ger mig sjukskrivning på heltid och en pyskologisk utredning på G.
Så får man brev idag att det kommer ta 3-4 månader för F-Kassan att ge en utvärdering om jag ska få aktivitetsersättning eller inte. Jag kan inte söka soc. längre för jag var tvungen att köpa lägenhetsjäveln förra året annars skulle jag få skyhög hyra. Så nu kommer jag inte ha någonting. Och träningen kan jag ju glömma, för den är alldeles för dyr. Får väl fortsätta i höst igen =((( 
Vet inte hur dom här månaderna kommer gå. Klart jag får hjälp av mina föräldrar när det blir såhär krisigt. Men det känns så jävla surt, när det äntligen gick åt rätt håll i höstas. Det va så skönt att inte behöva va orolig om man får äta imorgon eller inte. Om man kan betala hyran och räkningarna i tid...
Och så kommer ju det här problemet, att jag inte ens vet om jag kommer få ett godkännande eller inte... Känns som ens liv bara försvinner åt att vänta.. Får aldrig leva. Hur hade dom tänk sig att jag ska betala läkarvården jag äntligen kommer att få?
Kul. Jättekul. 2011 börjar så jääääävla bra. Som vanligt med ett nytt år.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Älskade lilla vän vad jag önskar att jag kunde hjälpa er på något sätt. Hade jag bara haft lite mer pengar själv så skulle jag gett dig pengar... Varför är livet så orättvist :(



Tusen kramar!

2011-01-07 @ 07:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0