Ska upp kl. 07

...och åka till psyk, men som vanligt kan jag inte sova. Gick och la mig vid 23, för att jag faktiskt va trött. Det gick över. Hjärtat började klappa hårt, tankar snurrandes i huvudet och tung andning. Orkade inte mer... Sitter och surfar och undrar när nästa trött-våg kommer sköljandes. Tydligen inte....

Har inte kunnat sova på minst ett år nu. Har alltid haft problem med sömnen mer eller mindre, men nu är det värre än vanligt. Och speciellt nu under de här senaste två veckorna. Har knappt kunnat äta eller ta mig upp ur sängen. Har blivit soffliggandes framför tvn om dagarna. Mår illa och blir mätt på ingenting.

Man blir så jävla handikappad. _Jag_ är så jävla handikappad. FAN.




Kommentarer
Postat av: Grodan

Fast du är ändå bäst!

2010-11-19 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0