Jag blir så trött...

Så mycket bloggar därute där folk (oftast tjejer) ska visa hur bra, perfekt och gulligt deras liv är. Jag orkar inte men ändå sitter jag och läser och häller salt i såren.
Så mycket bloggar jag följer med folk ( ja, bara tjejer) där jag spionerar på deras liv. De har ju allt så öppet; facebook, bilddagbok m.m. Och jag kan inte sluta att irriteras av hur naiva de är fast deras ålder borde säga annat.

Jag förmodar att jag är mer lättretlig just nu, för jag har haft grov ångest i en vecka som inte vill gå över. Kan inte sova, äta, leva eller gå upp ur sängen.... Har varit soffliggandes och kollat på serierna som tv4 komedi har grävt upp någonstans där man inte borde gräva. Det värsta är väl att jag börjat följa "räkna med bråk" och "inte bara morsa". Mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0