Det här med expojkvänner....

... och det faktum att man inte förstår ALLS vad som försiggår i deras huvuden.  Inte tal om vad som försiggick när man till och med var ihop med dem. Deras val bara förvärras när allt är slut av någon anledning, och förmodligen varför det också tog slut mellan er.
Det finns ju de där exen som blir snyggare och bättre efter att det tog slut.... och tur för er isåfall. För det är verkligen inte fallet nu. Allt bara blev mycket mer och mycket sämre. Som att omdömet har totalt försvunnit. Eller så blir de depserata. Men allt är ju spekulationer...

Jag sitter och undrar om han fastnat i år 2005, då det va modernt med svettarmband, spretiga rockfrisyrer som ser ut som en fågel har skitit på huvudet, 500st. nyckelkedjor, fisknät på underarmarna och t-shirtar det ser ut som någon har kräkigts på. Listan kan göras lång. Men nu har de gjort allt snäppet värre, ju mer accessoarer, desto bättre tror de. Måla schackrutiga ögonlock, svart läppstift, fjäderörhängen, förflyttat svettarmbandet upp på armen istället (??) osv. osv... Också denna lista kan göras lång.

Då kom det upp en flickvän på det. Jag trodde ändå jag visste vilken typ av tjejer han faller för, eftersom han också dejtat sådana tjejer. Typ små pop-brudar med bra smak och lite vett i skallen. Nej han blir tillsammans med en tjej som sminkar sig som någon från klass 8B år -97... Riktigt jävla kickers-varning på det. Det enda som fattades va buffalo-skorna. Det här med att raka bort ögonbrynen och måla tillbaka dem igen på pannan, har jag aldrig varit ett fan av. Sedan att ha så mycket flytande svart kajal som möjligt, bara måla ögonskugga på det översta locket och sedan ett vitt skimrande som ska ända upp till det såkallade ögonbrynet, som är praktiskt taget ett streck bara, mitt_på_pannan.

Till saken är ju den, hon verkar så jävla naiv fast hon 25+. Blir man så naiv när man bor i en småstad? Jag trodde jag var rätt naiv. Bara för att han känner folk betyder inte det att du blir Lady GaGa, för att du sjunger på hans låtar. Vafan om så var fallet skulle jag blivit Lady GaGa för fem år sen. Eller är jag det? Så svårt att komma ihåg allt. Det känns mera som hon är 'starstrucked' faktiskt...
Då kan ju ni tro att hon iaf kan sjunga. Ja, jag va tydligen så naiv att jag verkligen trodde det också. Så va ju inte fallet. Jag hör ju att hon skulle kunna sjunga, men hennes röst är så otränad att ingen ton riktigt är säker. Jag blev besviken. Jag tänkte att hon iaf skulle ha en sån där rivig-karaoke-wallmansshow-röst eftersom hon håller på med sånt. Körar sig och har sig....

Min kompis expojkvän har också skaffat en pantad brud. Jag vill känna att hon kanske är värre. Eller så är han värre som valde en sån tjej. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0